搜尋舊文

2022年10月17日

稿費相關(番外):當笑話聽嘅行政能力

 


(地圖炮級數,我無意貶低各位品行,大家都好有心,只係做咁多年都無乜檢討過就當行規同常識,真係做壞咗手勢)
1、文學組織無公司網域電郵,就咁@gmail 都令artists、求職者肯畀地址、真名、電話,大家真係幾咁信任。都未講投稿位無個人資料收集聲明,上報紙抄都有得抄

2、請愈多人愈好,你office 幾大?裝到幾多人?坐迫啲火燭點算?消防例有寫,職安健大把指引,唔好懶自己睇

3、請人返嚟做乜,只講得出執書、出post、搞活動,請極都係fresh grad 就可以令大家準時收工?基本會計、HR 、IT 嘅人才都無,又唔肯學

4、書展要人,實習唔使錢,就搶10個8個先。佢哋另外嗰幾十個鐘返嚟學乜?員工同實習人數1:1又可行嗎?返嚟無嘢做一樣係睇YouTube

5、嗰日要人就搵個朋友嚟返part time,有畀足錢,但買咗勞保未?(實習都要買!)搬書整親點賠呀?

6、做老總張約寫「半職-每周30小時」就可以夾埋第二壇計劃出多份糧?一個人可以同時同一間公司簽多過一份僱傭合約?

7、真係返過咁多工,只有文學團體無攞過我身份證副本、婚姻狀況(大家係assum 我同老闆未婚吧?),到底會點幫我報稅呢?我自己都好驚出事

我重有好多貨,夠上庭嘅都有幾樣,大家醒醒定定啦唔該,食咗差唔多廿年funding 嘅公司同咁多位,唔好忘記一開始嗰份熱誠,執返好啲手勢。如果覺得身份唔同視野唔同,你哋做管理層搲到funding ,其實就已經夠,啲落地嘢唔識都無緊要,唔好衝出嚟管三管四,丟人現眼,大家早收工,慳返啲情緒,好好寫作,做下運動

沒有留言:

WordCloud

WordCloud